dinsdag 23 februari 2010

Spastische tuinmannen en felicitatie krabbels





Het is gebeurd. Geweest. Gedaan.
Mijn verjaardag zit er weer op.
Ik moet zeggen dat het beter verliep dan vorig jaar :') Hoekanhetookanders.

Kijk het genots hoofd bij het zien van de kaarsjes ook alleen al!

Ja echt. Hier genoot ik van.

Ik heb in totaal 50 online felicitaties gekregen (ja, stiekem ook inclusief de smsjes) :3

Piet heeft het ook allemaal overleefd. Op het nippertje hoor! Ik zeg het je! Milou was de held van de dag
*Piet stikt half* *Nick en ik kijk elkaar bang aan* Milou: Pietttt wil je soms nog wat drrrinkenn? Piet: Ja. Maakt niet uit wat (lees: DOE HET SNEL)

mijnzinnenkloppenniet.ikweethet.

Vrees niet. Het is allemaal goedgekomen! En hij is niet gelanceerd :')

FAT LOUIS!





Ook begon mijn officieeƫle (teveel e's?) verjaardag sensationeel.

07.15: vriend van mama smst me wakker met een felicitatie
07.30: moeder komt aan bed zitten, feliciteerd, zegt dat ze me laat slapen maar stelt ondertussen genoeg vragen waardoor ik toch niet meer kan slapen.
07.45: papa feliciteerd me per sms
07.45-08.15: ik doe mn best om weer in slaap te vallen
08.30: hoi tuinmannen met nare kettingzagen!
08.50: hoi tuinmannen met een nare houtversnipperaar!

Toen besloot ik maar om taart te gaan opsmikkelen in mijn warme bedje.
Daarna het standaard vrouwen-ochtend-proces.
Na dat gedaan te hebben had ik mijzelf geinstaleerd aan mijn bureau om mijn buit aan felicitatie krabbels te inspecteren. Weer taart :3



Maar okee. Ik kijk uit mijn raam om te zien wat voor terror de tuinmannen wel niet hebben aangericht.
Blonde tuinman doet zijn jas open, misschien logisch?
Had ie het warm?
Nee.
Hij had het niet warm.

HIJ PIST GEWOON IN DE TUIN! :')

Geeft niet hoor. Het is maar een flat. De woonkamers zitten toch bijna alleen maar aan de tuinkant. Niemand kan je verder zien hoor.

Haha. De smiegtert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten