woensdag 17 februari 2010

Mijn aanstaande verjaardags partey

Het is bijna zover! Ik word eindelijk negertien! (ha. woordspeling)



Hopelijk word het niet weer zo'n 'fiasco' als vorig jaar
Lees: 's middags zeh partey bij der mutie, 's avonds zeh partey bij den vater.
tenminste. dat was het idee.
De eerste visite kwam rond 2 uur/half 3. Gezelligheid op zijn hoogtepunt uiteraard, feestbeesten granny+aanhangsel Piet waren van de partij.
Tante Jolanda met terrorkindjes en mijn nodige vrienden waren ook uitgenodigd.
Moeders zette vrij laat hapjens op tafel, en ik zat gestresst naar de tijd te kijken
(vaderlief had om 6 uur visite bij hem thuis uitgenodigd, wel handig als ik er dan was vóór de eerste visite kwam)
Kwart voor 6. Nog steeds bij moederlief. Drama! Visite was er nog, die kon ik natuurlijk niet zomaar even bedanken en de deur uitzetten.
Dan ikzelf maar. Moeder boos, visite staarde me aan met een naar hoofd en we (vrienden ook) verlieten de flat. Op naar den vader!
Vanaf daar was er gewoon een fijne sfeer, aangezien we niet meer op de tijd hoefden te letten :')

DUS DAT NOOIT MEER! verdorie.

De 22e is de grote dag, officieel. Maar ik vervroeg mijn verjaardag zodat het beter uitkomt met visite (hoort dat? dat de datum van mijn partey afhangt van de gasten? dacht ik dus ook.)
Mijn liefdevolle grote baas heeft me vrijgegeven op de dag des vreugdes ('mag ik vrij?' 'jahoor. moet je me wel helpen onthouden' jeej).

Dan. Den verlanglijst. Uiteraard een belangrijk onderdeel in dit proces (haha ik voel me nu net zo'n wetenschapper die expres moeilijke woorden gaat gebruiken, nee ik zie ook geen moeilijke woorden maar care)

Rapapapappappa *padam tsssj*



Wat het is? Mijn verlanglijstje met beeldmateriaal, of anders gezegd: stage. Haha
De uitleg.
Ik wil een vogel. Ja, want vogels zijn schattig (en makkelijk). En dan wel een zebravinkje, want zebravinkjes piepen. Het liefste 2 want dan kunnen ze met elkaar praten :D
'
Het geluid is een "trompetachtig snorren" waarbij de man er kleine melodieën van maakt.'
hihihihi
En dan de bus, nee ik wil geen bus. Ja stiekem wel, maar ik denk niet dat mijn ouders zóveel van me houden.
LONDEN! verdorie. ik wil er al zo lang heen. Ik heb de kans gehad, maar toen wou ik een laptop.
Over een laptop gesproken, die wil ik ook. Een nieuwe. Een snelle. En een waarvan de adapter het doet (mijn huidige is gestorven, de fucker). :')
En piercings! Maar dan 1. En ik weet nog niet waar, maar ik denk dan maar ergens bij mijn mond. Niet erin, maar bij. BIJ ZEG IK JE.
Stiekem wil ik gewoon heel veel geld, maar dat is stom om te vragen (nee die bus niet.) :')
Volgens mij moeten er nog veel meer dingen op komen te staan, maar daar ben ik me nu nog niet bewust van. Waarschijnlijk komt dat pas als het alweer te laat is :(


Geen opmerkingen:

Een reactie posten