donderdag 25 februari 2010

Ik ga nooit meer doordeweeks om 2 uur slapen.

Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh.

Dat was even een kleine impressie van hoe ik me voel.
Ik dacht serieus dat het nog wel mee zou vallen, maar mijn hoofd spreekt boekdelen geloof ik.



Echt. Het was het waard, dat wel. Denk ik. Misschien ook wel niet.

Wat er is gebeurd.
'A2 Ladiesnight' :')
Maar zij hadden wel vakantie en konden dus uitslapen vanmorgen. Ik, de harde werkster, niet :'(

Om half 9 begon het feest al. Gisteravond dan he. De nodige hapjes en drankjes waren aanwezig, en natuurlijk 'hee ik ga jouw vriendje smsen dat is grappig' was ook populair :')
Rond kwart voor 11/11uur gingen we richting stad. Met de hoop op een knallende avond in Swingcafé de Docter.
Helaas. Jolien kwam niet naar binnen (NOU! Op woensdagavond 18+?! naarheid.) Dus we verplaatsden onze korfballichaampjes naar het Vliegende Paard.
Bah wat was het daar naar. 3 van die grafkakkers met witte blouse, kraag omhoog én als topping een zwarte stropdas 'Heeee damussss kijkk niet zo strak. Het is uitgaansavond heuuuurrr' sterf.
Annelies en ik gingen zielig aan een tafeltje zitten terwijl Anne en Jolien drankjes gingen halen. Heuh? Geen drinken omdat we geen studentenpas bij ons hebben? Wat is dat voor graf onzin.
Barvrouw omgepraat en toch nog drrrrrrrrrank gekregen. Feest.
Daar gezeten tot half 1, want Jolien werd opgehaald. Dus wij konden naar de docter.

Terrordrukte! Ik werd nog even fijn half gebreezerdanst door nare kakkerman en heb Anne's bier uit den handen geslagen (geeft niet. ik had betaald) :')
Toen nog een moment van verplettingen en zwetende mensen tegen je aan (het was een man. ik voelde iets in mn rugprikken. wat naar).

Maar eigelijk was het helemaal niet zo laat geworden voor mij. 2 uur valt toch best mee voor een 19 jarige (!!!!jeeeeeej!!!!)

Ik trek het niet meer. Geef mij een bed en je hebt geen last mee van me.



Brian wat doe je nou!?

1 opmerking: