donderdag 18 februari 2010

Fiets irritaties

Op de fiets kan ik me eigelijk best aan veel dingen ergeren kwam ik achter.
Bijvoorbeeld, je bent de hele (niet hele) ochtend bezig geweest om je haar netjes te krijgen, je stapt op de fiets
WOESH. windvlaag. haat.
Dan heb ik me eroverheen gezet, ik fix mn haar straks wel weer, gaat er opeens zo'n naar groepje huppelkutjes achter je fietsen.
Maar dan ook echt bijna tegen je aan zegmaar. haat.
Breezers zijn opgekut, komt er van links opeens iemand vanuit een andere straat half naast je rijden, waardoor je moet afremmen en die dude werpt zich dan even fijn voor je fiets. haat.
En dan tot slot, iemand die helemaal niks fout doet, maar waarvan het achterhoofd me niet aanstaat. Haha ja, dat heb ik soms gewoon.
Vanmorgen ook weer, een of ander lomp achterhoofd met minihaar en flaporen :') haaaat.



En het miezerde. Bah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten