vrijdag 19 februari 2010

Dreams are illustrations...

... from the book your soul is writing about you.




Nou lekker dan. Ik heb me toch raar gedroomd vanacht :')
Ik zal het proberen uit te leggen.

Ik was ergens in een tuin met coniferen (?) en een dude die iets stouts had gedaan dus een tuinhuisje in rende.
Voor mij zag ik een andere dude met een jachtgeweer richting het tuinhuisje lopen.
Toen ging het boefje dóór een brievenbus (wtf?) en klom óver de conifeer heen, waarachter nog een hek met punten zat.
Toen leek ie op een kat en er was nog iets met een vogel ofzo :') ik weet het niet meer zo goed :'(

EN TOEN.

ORLANDO BLOOM!?

Ja. Het was em. De enige echte. In mijn droom jawel! haha
Nou Orlando wou een berg opklimmen, maar die berg was hoog en steil, dus had ie een touwtje vast waaraan ie dan omhoog klom.
Het was een bos berg ofzo. Weet ik veel.


Toen was ie boven, er was nog een andere dude die meegeklommen was (volgens mij was het de nepkatboef)
Ligt er opeens een of ander wijf in een sloot, in een witte jurk..?!

Maar toen werd ik wakker door een schijtvogel die het nodig vond om zijn/haar frustratie er even uit te fluiten.

:')

Geen opmerkingen:

Een reactie posten