dinsdag 16 maart 2010

Frutsels!

Ik heb gewoon echt geen inspiratie meer om blogs te schrijven!
Misschien is mijn leven dan toch niet zo interessant als ik dacht.. Jammer.
Op stage gebeurd ook niet veel nuttigs.
Nou ja, misschien wel, maar ik doe niet zoveel nuttigs.
Ik ben opzich best lang bezig geweest met de site voor Zwolle op het Water. Heb me helemaal uitgeleefd met illustrator, maar het was toch iets teveel.
Jammer. Maar de visjes kan ik bewaren. En de kwal!

Dit weekend ook naar Alice in Wonderland (of zoals den Lama zou zeggen; Alice in Jodenland) geweest met een paar teamgenootjes :)
Stiekem had ik er wat meer van verwacht, maar alsnog was het tof!

En natuurlijk dan de openbaring van de week!
Ik heb besloten om te blijven knurftballen. Gewoon omdat ik anders toch niks beters te doen heb (ja werken. doei.) :')
En stiekem heb ik best wel zin in het veldseizoen! (lees: donderdag a.s. alweer buiten trainen :|) maar volgens mij komt dat vooral omdat we training gaan krijgen van nepneef Alwin! Hoezee!

Oh. En. Omdat we afgelopen zaterdag echt een top wedstrijd hebben gespeeld (19-3 gewonnen, 5x gescoord *nieuw record yay!*)
Fijnfijn.


Jep! Ik ben fan!

Nu ga ik weer fijn verder met futloze tekeningetjes maken in mijn vercrackte Deltion Dummy met zelfgemaakte voorkant :)

Tabee!

1 opmerking: